Strikkeprosjekt

Eg lure litt p om eg skal hive meg p eit strikkeprosjekt. Eg er ikkje noke resar eller flink til strikke men heldigvis har eg folk rundt med som er kjempe flinke, s om eg treng hjelp s er jo det berre til sprre. Eg har nettopp sett eine tanta mi igang med strikke Mariusgenser til meg, s den gler eg meg til blir ferdig.

I morgen ette jobb skal eg reise p garnbutikken kjpe trd og strikke pinnar, s skal eg prve. Eg har lest oppskrift og det virker ikkje s vanskleg, men som sakt har folk rundt meg som kan hjelpe om eg str fast.




Bilde er lnt fra google.



Nokon av dere som har strikka puff fr? isofall tek eg imot tips.

12 kommentarer



Jeanett - Kommenterer alltid tilbake
-29.01.2013 kl:15:01


har ikke strikka puff fr ;)
Ida'
-29.01.2013 kl:16:21


Hres ut som du har arbeid ja! Jeg er snart ferdig med eit babyteppe som eg har hekla til tanteungen min! Stolt ;-*
Emilie - Kommenterer alltid tilbake!
-29.01.2013 kl:16:38


Har ikke strikka puff, nei. Lykke til da :-)
Renate
-30.01.2013 kl:13:53


Nice! Eg kan hjelpa om du site fast :D
Emilie - Kommenterer alltid tilbake!
-30.01.2013 kl:17:36


Har ikke strikket det, nei. :-)
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:44


Ida': Ja, da br du vere stolt ! Eg har ikkje strikka sida eg gjekk p ungdomskulen s har blitt nokre rsida. Men eg er komme godt igang, gr veldi fort igrunn. !
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:44


Emilie: Takk !
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:45


Renate: Ja, takk takk! :) Eg e faktisk komme ganske s langt, s hpa berre den blir bra nr eg skal sette den i sammen. Kan du flettestrikk?
Karoline
-05.02.2013 kl:08:50


ke e da du skal ha inni puffen? har sjlv kjpt to dundyner...
Lene Madsen
-05.02.2013 kl:23:01


Karoline: Eg skal ha dyner og ! Men eg m prva meg fram, skal heller sei til deg nr eg har prvd det ut. :)
karoline
-09.02.2013 kl:18:02


supert! :)
Lene Madsen
-09.02.2013 kl:18:10


karoline: Eg e ferdig med den, og eg har ei dyne og to puter inni. Fikk ikkje plass til to dyner. Men det sprst jo korleis oppskrift du brukar da. Eg kan legga ut bilde av den i morgen, s fr du sj om du skal laga strre.

Skriv en ny kommentar





Design av:

INGVILD AASHEIM hits