Strikkeprosjekt

Eg lure litt på om eg skal hive meg på eit strikkeprosjekt. Eg er ikkje noke resar eller flink til å strikke men heldigvis har eg folk rundt med som er kjempe flinke, så om eg treng hjelp så er jo det berre til å spørre. Eg har nettopp sett eine tanta mi igang med å strikke Mariusgenser til meg, så den gler eg meg til blir ferdig. 

 

I morgen ette jobb skal eg reise på garnbutikken kjøpe tråd og strikke pinnar, så skal eg prøve. Eg har lest oppskrift og det virker ikkje så vanskleg, men som sakt har folk rundt meg som kan hjelpe om eg står fast. 




Bilde er lånt fra google.
 


Nokon av dere som har strikka puff før? isofall tek eg imot tips.  

12 kommentarer



Jeanett - Kommenterer alltid tilbake
-29.01.2013 kl:15:01


har ikke strikka puff før ;)
Ida'
-29.01.2013 kl:16:21


Høres ut som du har arbeid ja! Jeg er snart ferdig med eit babyteppe som eg har hekla til tanteungen min! Stolt ;-*
Emilie - Kommenterer alltid tilbake!
-29.01.2013 kl:16:38


Har ikke strikka puff, nei. Lykke til da :-)
Renate
-30.01.2013 kl:13:53


Nice! Eg kan hjelpa om du site fast :D
Emilie - Kommenterer alltid tilbake!
-30.01.2013 kl:17:36


Har ikke strikket det, nei. :-)
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:44


Ida': Ja, da bør du vere stolt ! Eg har ikkje strikka sida eg gjekk på ungdomskulen så har blitt nokre årsida. Men eg er komme godt igang, går veldi fort igrunn. !
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:44


Emilie: Takk !
Lene Madsen
-30.01.2013 kl:22:45


Renate: Ja, takk takk! :) Eg e faktisk komme ganske så langt, så håpa berre den blir bra når eg skal sette den i sammen. Kan du flettestrikk?
Karoline
-05.02.2013 kl:08:50


ke e da du skal ha inni puffen? har sjølv kjøpt to dundyner...
Lene Madsen
-05.02.2013 kl:23:01


Karoline: Eg skal ha dyner og ! Men eg må prøva meg fram, skal heller sei til deg når eg har prøvd det ut. :)
karoline
-09.02.2013 kl:18:02


supert! :)
Lene Madsen
-09.02.2013 kl:18:10


karoline: Eg e ferdig med den, og eg har ei dyne og to puter inni. Fikk ikkje plass til to dyner. Men det spørst jo korleis oppskrift du brukar da. Eg kan legga ut bilde av den i morgen, så får du sjå om du skal laga større.

Skriv en ny kommentar





Design av:

INGVILD AASHEIM hits